Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben (1964) Spela Strömmande

titta på strömmande Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i bästa videoformat. fullständig strömning Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i HD-video. fullständig film streaming Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i högkvalitativ video. spela film Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i högupplöst format. ladda ner hela Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i bästa look videoformat.


du kan förstå en komplett beskrivning av Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben nedan:
  • Originaltitel : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • Film titel i ditt land : Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben
  • År av film : 1964
  • Genrer av film : Drama, Komedi, Krig,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1964-01-29
  • Företag av film : Hawk Films, Columbia Pictures Corporation,
  • Länder film : United Kingdom, United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 94 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.9
  • Youtube ID för filmen : Tpt-0tdN734
  • Översättning av film : EN,FI,IT,PT,TR,RU,HU,ZH,NL,CA,BG,SV,PT,UK,RO,FR,PL,JA,DE,CS,EL,DA,HE,KO,ES,
  • Maska av film :Roy Stephens (Frank), Frank Berry (Lt. Dietrich), Burnell Tucker (Mandrake' aide (uncredited)), Victor Harrington (War Room Aide (uncredited)), Peter Bull (Botschafter De Sadesky), Paul Tamarin (Lt. Goldberg), John McCarthy (Burpelson AFB Defense Team Member), Glenn Beck (Lt. Kivel), Jack Creley (Mr. Staines), Hal Galili (Burpelson AFB Defense Team Member), George C. Scott (General "Buck" Turgidson), Sterling Hayden (Brigadier General Jack D. Ripper), Keenan Wynn (Colonel Bat Guano), Slim Pickens (Major "King" Kong), James Earl Jones (Lt. Lothar Zogg), Robert O'Neill (Adm. Randolph), Gordon Tanner (Gen. Faceman), Shane Rimmer (Capt. 'Ace' Owens), Peter Sellers (Group Capt. Lionel Mandrake / President Merkin Muffley / Dr. Strangelove), Laurence Herder (Burpelson AFB Defense Team Member), Tracy Reed (Miss Scott)

0057012

Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben är bäst film skapad av Hawk Films, Columbia Pictures Corporation, åtföljer en beskrivning av filmen är "Den paranoide amerikanske generalen Jack D. Ripper är besatt av tanken på att ryssarna konspirerar för att förorena de "värdefulla amerikanska kroppsvätskorna". I ett anfall av vansinne skickar han därför ut det amerikanska flygvapnet för att bomba Sovjetunionen sönder och samman eller som han själv uttrycker det: "Nuclear combat!". Stanley Kubricks klassiska politiska satir från det kalla krigets dagar.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben från Hawk Films, Columbia Pictures Corporation, i HD-video och som också krävs Tillstånd i din land. sätta din favoriter omedelbart film, med alla de tryck av en mus! genom att ha en obegränsad beloppet av bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad ni vill, om du vill!

... ladda ner film Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i högsta kvalitet 720p ....




Sound Recordist : Richard Bird, Director of Photography : Gilbert Taylor, Executive Producer : Leon Minoff, Special Effects : Wally Veevers, Sound Editor : Leslie Hodgson, Assistant Editor : Ray Lovejoy, Director : Stanley Kubrick, Still Photographer : Bob Penn, Producer : Victor Lyndon, Original Music Composer : Laurie Johnson, Art Direction : Peter Murton, Screenplay : Stanley Kubrick, Sound : John Cox, Production Manager : Clifton Brandon, Assistant Director : Eric Rattray, Screenplay : Terry Southern, Screenplay : Peter George, Production Design : Ken Adam, ADR & Dubbing : John Aldred, Producer : Stanley Kubrick, Camera Operator : Kelvin Pike, Special Effects : Arthur 'Weegee' Fellig, Hairstylist : Barbara Ritchie, Special Effects : Garth Inns, Editor : Anthony Harvey, Makeup Artist : Stuart Freeborn, Special Effects : Alan Bryce, Novel : Peter George
Ja, nu du kan se film avseende Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben fullständigt längd och har den ansluta till detta film Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben i hd-format.


Tags: u.s. president, general, cold war, strategic air command, nuclear missile, war room, bomber pilot, nuclear weapons, ex nazi, doomsday device,

0 Response to "Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben (1964) Spela Strömmande"

Post a Comment